Jullov?

Jaha, då var tentan avklarad, och hur gick det?
Hm... tror det gick bra, va ju inte riktigt de begrepp vi tränat på.
Men jag tror det gick bra.
Och vfu redovisningen gick jättebra, stolt över mig själv :)
Va knappt nervös den här gången.
Har ju haft lite svårt med att stå framför folk och prata.
Får se hur det går på Leva tillsammans seminariet.
Då ska vi hålla föredrag för 70 pers.
Vi åkte halv sju i morse, tog bilen.
Så jag gick upp halv sex.... men det gick bra.
Var skitskraj för att jag skulle försova mig.
Vad skönt det skulle vara med jullov nu, men så blir det inte.
Jobbar på bolaget i morron och på lördag.
Full fart ett tag till i ala fall.
Sen får jag ju ledigt några dar.
Men sen jobbar jag mellandagarna och nyårsafton.
Hoppas det går bra och inte är allt för mycket folk.
Längtar tills man får dela ut alla julklappar.
Det är så svårt att hålla det hemligt.
Drog ut några bilder från när vi var i turkiet som farmor och farfar ska få.
Det var ju de som pröjsade hela kalaset... så det är väl det minsta man kan göra.
Ska sola solarium i dag, ska bli så skönt, har varit frusen hela dan.
Hoppas älsklingen kommer hem snart.
Tycker inte om att vara ensam...

Lite bilder från Turkiet...






















 
Allmänt | |
Upp