Me, me, me

Väldigt händelserik dag i går.
Först provträning, som gick bra förresten.
Och sen simning med Sandra.
Skitul att träffas... Grattis till nya bilen gumman.
Så i dag är det träningsverk som gäller.
Jobbigt, känns så fort jag rör mig.
Hade en jättemysig kväll med älsklingen i går förresten.
Älskar honom så mycket. 
Så vad änder i dag då?
Känns som det är massa saker jag ska göra.
Hm... Först och främst ska jag diska.
Sen får jag väl ta en dusch och dra iväg till onoff.
Tänkte köpa en ipod tror jag, kan va bra när man tränar tänkte jag.
Hoppas det finns nån där annars får jag väl dra till expert också.
Ska städa på dagis vid fyra sen så jag tänkte åka dit lite tidigare.
Dom är ju så söta...
Tog lite bilder i går... :)


                        
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Fint linne!

Upp