Bara lite sjuk nu

Känns mycket bätre i dag fatiskt.
Har klarat mig utan att sova middag, det tyder väl på att jag börjar bli bra igen.
Kollade på en väldigt underlig film i dag.
Och sen hade vi litteraturseminarium i en kvart med gruppen och så åkte vi hem.
Väldigt ansträngande dag. (Not)
Men jag har i alla fall läst två texthäften nu på em.
Nu ska jag nog snart gå en promenad och sen äta hos päronen.
Älsklingen jobbar över så han kommer inte hem förens vid elva.
Försöker komma på något att göra på valborg.
Det går inte så bra...
Hittade en intressant artickel i afonbladet i dag som handlade om detox.
De menade att man skulle ha en detox vecka och bara äta bra saker.
Ska nog ta och prova det nån gång...
Nu när jag har varit sjuk har det inte blivit så mycket av det nyttiga.
Ingen träning heller för den delen.
Får ångest av att det snart är sommar.
I morron är föreläsningen inställd så det blir till att jobba inför vfu-seminariet med gruppen på Kullbergska.
skönt att slippa åka till N-köping.

image198
Allmänt | |
Upp