Konsten att känna sig ensam i en tvåa med fyra personer i

Och så var det helt plötsligt grabbkväll hemma hos Robert och Linda.
Kul att man blev förvarnad...
Vet ju att han inte vill gå ut heller, men det är ju så jävla svrt att säga nej.
Så komer han in och smörar lite och frågar vad det är.
Kul det kommer bli då när alla börjar bli lite lagom fulla. Eller inte.
Kul också att man tänkte skita i att gå ut i morron för hans skull.
Visst jag unde ha följt med grabbarna ut.
Men dansband är inte min grej, får mest huvudverk och blir irriterad av sånt.
Vad social man känner sig då, sitter i sovrummet med stängd dörr och hänger på msn.
Orkar inte lyssna på de där, har väl hört det mesta förtioelva gånger redan.
Vet inte om jag ska ut i morron...
Vill gå ut, men vi ska ju till sthlm på söndag, så det passar ju inte så bra.
Attans!
Känns inte så kul att bara gå på förfesten heller.
Men vem orkar gå i affärer och vara bakis.
Så jag kanske får vänta till nästa gång det blir fest.
Bläää... jag har tråkigt.
Borde egentligen läsa.
Inte så lätt dock när det sitter tre karlar utanför och skrålar.
Nej nu får jag sluta deppa...
Hej hopp vad kul det är att göra läxor en fredagskväll.

Ok nu är ljudnivån tre gånger så hög som när grabbarna kom.
De sitter och pratar om samma saker som alltid.
Det som dock är lite roande är att de sitter och lyssnar på låten I don't need a man.
Allmänt | |
Upp