Köpmani

Ibland känns det som att man har versta dubbelmoralen.
Ena dagen sitter man och säger att vi måste värna om miljör och inte konsumera så mycket.
Men är man i Sthlm är det svårt att låta bli att köpa massa saker.
Det finns ju så mycket fint.
Hittade inte allt i söndags så jag va nere på stan i dag och hittade ytterligare lite saker.
Kan man vara kär i ett par skor?
Ibland känns det som det, eller så kanske det snarare är ett beroende jag har...
Senaste förälskelsen är i alla fal i ett par silvriga skönheter.
I Sthlm fyndade jag två par jeans på rea. *nöjd*
En fin vårkappa hittade jag också.
I dag köppte jag trosor, skor, och en väska.
Nu ska jag rensa ur garderoben lite, börjar bli fult.
Men lillsyrran blir nog glad :)












Allmänt | |
#1 - - Suvada:

Hörde om Cecce igår, snacka om att jag blev chockad. Det trodde jag aldrig! Det är bra med mig, söker jobb men jag har glömt bort hur tufft det är i den här lilla stan så det är lite segt hemma när man inte gör något=/ .. Snygg väska! Vart? =D

Upp