Noll motivation

Jag vet att jag måste ta mig i kragen och ta tag i mig själv.
Kan inte fortsätta så här, för då vet jag inte vad som händer.
Känns bättre i dag i alla fall...
Gick upp tidigt och åkte iväg och solade och simmade.
Skönt som fan, och jag behöver verkligen göra saker för mig själv.
Hade gått ner lite i vikt också och det piggade upp en hel del.
Var på stan med syrran och köppte fem kollegieblock, ett par skor och en CD till älsklingen som han har tjatat om.
Är helnöjd med skorna för jag har letat efter något liknande ett tag.
Nu ska jag göra en ansträngning och läsa studiehandledningen för nästa kurs som börjar på måndag.
Har noll motivation, känns så frustrerande för jag vill så mycket.
Vet inte om jag ska ut i morron.
Presis samma sak här, jag vet att jag borde och böehöver det, men har ingen lust. 
Allmänt | |
Upp