Måndag

Nyss hemkomen från vfu och lite träning. Jätte kul på vfu:n som vanligt. Fast känner mig lite stressad inför den här veckan även om den bara är fyra arbetsdagar. Kanske är just därför... Finns så mycket som ska göras. Har helhetsansvar på vfu:n den här veckan så det blir långa dagar. I morgon börjar jag 07.00 och slutar 13.30, det är ju iof skönt. Men jag måste göra massa ärenden på stan och sen städa och planera för onsdagen. På onsdag börjar jag 08.30 och slutar 18.30. Phu vilken långa dag det kommer bli. Orkar nog inte göra ett endaste dugg när jag kommer hem. Fredag börjar jag 07.30 och slutar 16.00. Då blir det antagligen direkt hem och fixa maten till på kvällen.

Bokade tid hos Marina i dag för slingor. Fanns ingen tid den här veckan :( Hade varit skoj att hinna göra det innan valborg. Men men... Det blev nästa tisdag i stället. Det blir grillning här på valborg. Maria och Emil kommer i alla fall. Det blir premiärgrillning på tomten för oss. Mysigt kommer det bli...
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Åh ser fram emot det så mycket. Emil är i affären just nu och köper potatissallad, kött och en massa annat gott tills dess. Najs!

Upp