Nästan sommar

Har varit ute större delen av dagen. Superskönt har det varit och jag har tom fått lite färg. Kändes inte alls jobbigt i dag som jag trodde att det skulle göra. Var ju på vfu:n i tio timmar ändå. Man jag tror att det beror på att jag bytt allergimedicin. Kände mig inte alls lika trött och så som jag brukar. Nu sitter jag framför datorn och tråkar. Framför tv:n sitter älskling, bror och pappa och kollar på fotboll. Ska fixa lite musk till Ipoden och sen lägga mig tror jag. Har lite ont i halsen och vill inte bli sjuk. Och om det är något som hjälper så är det faktiskt att sova.

I morgon är det valborgsfirande på vfu:n. Kommer nog vara ute nästan hala dagen. Sen är det grillning som gäller. Ska bli skönt att tänka på lite annat. Och så är det julånghelg efter det. Har saknat älsklingen så mycket nu när han jobbat så mycket hos sin farbror. Så det ska bli skönt att umgås med honom hela helgen. Förresten så är Busan, Roberts katt död. Inte kul :( Han har haft henne jätte länge. Men hon var ju så gammal och skruttig så man får tänka att det var bäst så för henne.
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Ajdå, beklagar kissen.

Vi ses ikväll. Ska bli jättetrevligt!

Kram

#2 - - Karin:

mm sorgligt med djur som lämnar en... men som du säger det var kanske hennes tid nu! kram

Upp