Då var det fredag gen

Börjar bli stressad över att ledigheten gått så fort. En vecka kvar nu... Om bara vädret kunde bli bättre så att man får några fler dagar på stranden. Kollade vädret nyss och det verkar som att det blir skapligt i morgon. Kanske kan bli en dag vid älsklingens mormors torp.

I går var vi i örebro och letade efter någon liten jacka jag kan ha på brölloppet. Hittade en som jag fick av älsklingen, vad skulle jag göra utan honom? Hoppas att det blir bra nu. Klänningen är röd och jackan är grå. Köpte en schal också, vet ju inte hur varmt det är då i augusti...

I dag ska Robert kolla på min mosters spisfläkt och sen skulle vi behöva fortsätta med trappen om den ska bli klar. men det är ju så tråkigt skulle helre vilja vara ute i trädgården, men jag tror inte att det är så mycket att göra där just nu.

I morgon börjar katrineholmsveckan, men jag känner inte alls för att gå ut på öltältet eller någon annan stans heller för den delen. Varken jag eller älsklingen har så mycket pengar och det känns så onödigt att lägga det sista på såna saker.
Allmänt | |
Upp