I´m back

Gör ett försök till att styra upp bloggen igen. Har förståss hänt massa saker sen jag bloggade sist. Däremot har jag inte orkat skriva om det. Är fortfarande sjuk, även om det känns lite bättre nu när det är lite lugnare i skolan. Men forfarande har de inte hittat något fel på mig på vårdcentralen. Väldigt frustrerande... Fattar inte att jag har orkat med den här hösten, men tiden rullar på och snart är det jul. Och jag ser såå fram emot ledigheten. hoppas bara att jag orkar med julen och alla middagar och fester.

I dag känner jag mig rätt stabil i alla fall. Har sovit superlänge. Behövdes efter gårdagen om man säger så. Var helt slut efter att bara ha tagit mig till Linköping. Så hade vi seminarie ocskå så det var inte bara att sitta där. Ska till Linköping på fredag ochså sen blir det Norrköping fram till jul.

I dag ska jag hör och häpna på ansiktsbehandling och fransfärgning. Ska till ett ställe som heter Mirakel. De hade lite rea så här innan jul, så då passade jag på. Efter det ska mamma och jag gå på stan. Jag ska kolla på kläder till jul och tills på lördag. Ska näligen på fest då för första gången på evigeter. Hoppas jag orkar bara. Men det ska bli så kul att träffa vännerna igen så de måste jag.

Dagens skratt går till Kissie som ska operera brösten så att hennes framtida man blir nöjd.

Dagens låt och video går till Lady Gaga. Den kvinnan är ju helt otrolig. Hon klär ju i allt! Och vilken kropp sen...

Allmänt | |
#1 - - Malin:

Haru inte hört den nyare då? ;)

Upp