Linda provar

Har fasnat för en grej som är ny i höst (jag har i alla fall inte sätt den förut) nämligen denna lilla mysiga sak...


En stickad halsduk som liksom sitter ihop i en ring och blir nästan som en krage. Har sett några som har en sådan och de ser jättemysiga ut. Jag har lite svårt för polokrage, tycker det blir för varmt inomhus, men den här kan man ju ta av.

När jag ändå skickade efter så tänkte jag prova något som kom redan i vår tror jag, men ibland tar det ett tag att vänja sig...

 

Nämligen lackleggings... Svarta då inte de lila. Tycker om den här stilen som kommit en i höst med en stor stickad tröja och leggings under och då gärna några lite roligare än de gamla vanliga. Känns lite mer uppklätt än att ha matta leggings.

När jag ändå höll på blev det en vanlig bas tröja. Är ofta lite dålig på att köpa just baskläder så jag tänkte att jag skulle skärpa mig lite...

Allmänt | |
Upp