Nya glasögon

Fick tillbaka tentorna i dag och jag blev godkänd! hade hunnit bli jättenervös för om jag skulle klara det eftersom man får vänta så länge på resultatet. Men det gick ungefär som jag hade trott. Skulle ha vart kul att få VG men jag är bara glad att jag slipper göra den igen.

Missade campusbussen från Linköping också så vi gick från lektonen tidigare i onödan och fick slå ihjäl en timme. Men men... När jag kom hem firade vi mina nya glasögon med pizza. Robert kan komma på många orsaker till varför man ska äta pizza...

Nu är det fotboll och det är tråkigt så jag har fotat nya brillorna lite i stället :) Kanske märks på bilderna att jag har tråkigt och är trött...









  
  

Allmänt | |
#1 - - Paui:

hej fin blogg :)

En liten fråga bara..vad heter text snittet som du har som rubrik och på headern osv?:)

Upp