felsms.com

Till: Min chef
Sms: Går förbi dig om  ca 30 sek. Klä av dig och ställ dig i fönstret. :P
Svar: Vadå är du här? I Solna?

Förklaring: Det var menat som ett skämt till min tjejkompis och inte som ett riktigt sms till min chef. Jag var ca 6 mil från Solna. Men efter som hon inte reagerade värre så kanske jag borde åka till Solna och skicka liknande igen.



Till: Mig
Sms: Nu va det ett tag sedan du va här och hjälpte mig med tvätten ;) Ikväll? Puss
Svar: Din otrogna jävel

Förklaring: Fick det här av min fru som skulle skicka det till en av våra grannar som brukade komma och hjälpa med tvätt (En man). Jag känner honom också och när jag fick det här meddelandet så förstod jag direkt att dom ligger med varandra. Blev fruktansvärt ledsen.



Till: Chefen
Sms: Tjena! Har du kollat in senaste på arbetsförmedlingen, dom söker assistent. Jag tänkte söka, dudå?
Svar: Är nöjd med mitt jobb i dagens läge. Hade ingen aning om att du inte trivdes?

Förklaring: Skulle skicka till en väninna men chefen fick det. Så klantigt. Min chef som är en tjej trodde det va menat till henne och tog sedan ett snack ang min anställning. Nu jobbar jag inte kvar hos henne.



Till: Mig
Sms: Fy fan vad sur jag blir! Jag gav dig en reservnyckel för NÖDFALL, inte för att du ska gå och ta mat som du vill ur mitt kylskåp. Jävla svin, den där köttbiten kostade 200 kronor. -.-
Svar: Du kan få några köttbullar av mig om du vill.

Förklaring: En arg person som uppenbarligen inte tittade innan han/hon slog in numret. Svarade för att skoja lite, fick dock inget mer tillbaka.

Allmänt | |
#1 - - Karin:

Gäller att ha fingrarna i styr när man skickar...fy stackarn med otrogna frun!!

Upp