En ny vecka

Måndag igen och jag tog lite ledigt i dag. Har bara ett seminarium. Känns som jag har fått en del gjort i alla fall. Sov till nio, sååå skönt. Sen blev det promenad med Leja, joggingtur, igång med disk- och tvättmskin och nu har jag ätit lite lunch. Ska hänga lite framför datorn och sen ta tag i litteraturen som ska läsas tills på onsdag. När älsklngen kommer hem ska vi ta oss till djuraffären och inhandla lite smått och gott till Leja.

I morgon blir det möte med banken för att prata om våra valmöjligheter vad gäller boende. Vår bostadsförrening ska ju kanske upplösas och man ska få köpa loss sin lägenhet. Ska väl inte sga för mycket men det kanske finns andra alternativ som är bättre för oss. Efter det blir det nog fotbollsmatch i Flen. Känner mig rätt peppad efersom joggingturen kändes så bra. Efter eller snarare unde första fotbollsmatchen för ca en vecka sen fick jag sån kramp i låren. Antagligen var det något som satt i sen innan för jag kände det redan under uppvärmningen. Och jag kan säga att det är inte kul att spela fotboll med två krampande ben. Så jag hopas att det går bra nu och att det inte är något som kommer tillbaka.

Jag sprang inte alls långt i dag ca. två km. Men jag funderar på att göra det kanske inte varje dag men nästan och sedan lägga på sträckan när jag känner att det börjar bli för lite. Tycker att det känns bättre när man verkligen orkar jogga hela sträckan för börjar man gå en gång så händer det lätt att man stannar mer och mer.
Allmänt | |
Upp