felsms.com

Till: Nyblivet ex
Sms: Hey baby, du sög galet bra igår, önskar du kunde komma hit inatt, vill ha dig :*
Svar: Har du släppt mig på tre dagar. IDIOT

Förklaring: Skulle skicka till mitt ragg men det blev lite fel i kontaktlistan då båda heter hanna, too bad.



Till: Killen
Sms: du, **** är så otroligt söt när han ler! man kan inte sluta kolla på honom >
Svar: tack! du är också söt :)

Förklaring: skulle såklart skicka till en kompis men skickade till killen som messet handlade om. Fick panik och kunde inte kolla på honom dagen efter.




Till: Dejten
Sms: Trevlig kille, verkligen, men jag tänder inte på honom. Blir nog inget. Trist.
Svar: Inget

Förklaring: Fick ett sms från en kompis där hon frågade hur det gick med min nya dejt. Skickade svaret till....just det ja. dejten....



Till: Mig
Sms: Snälla ta valen!
Svar: Jag ringde upp

Förklaring: Fick detta smset väldigt sent en vardagsnatt av min kompis. Givetvis spökade T9 och hon skulle skriva "Snälla va vaken"! Blev väldigt konfunderad och va tvungen att ringa upp!




Till: Min chef
Sms: Kan inte du snälla åka och skotta vår garageuppfart om det snöar i helg? Vi kommer hem på söndag. Du kan komma och äta hos oss då.
Svar: Nej det går tyvärr inte. Jag är fullbokad hela helgen. Vart ska ni? Ha en bra helg så ses vi på måndag

Förklaring: Skickade det här till min chef istället för vår son. Värsta var att jag inte tittade till telefonen på hela helgen. Vi pratade med barnen med pappans mobil. På måndagen sa min chef "tur att det inte snöade i helgen". Jag fattade ingenting men när jag pratade med sonen om varför han inte kom och åt så fattade han inget. Han hade inte fått smset så då tittade jag i utkorgen och skämdes.
Allmänt | |
#1 - - frida:

haha så pinsamma sms! =)

Upp