Escada

Min absoluta sommarparfym är Escadas sommardofter som kommer ut varje sommar. De är lagom blommiga och lätta och perfekta för stranden, en runda på stan eller grillningen på kvällen. Häromdagen tog min slut :) Jag har haft Moon Sparkle som är 2007 sommardoft.

Modehus/Märke - Escada
Introducerad - 2007
Doftfamilj - Blommig/Fruktig
Rekommenderad användning - Casual

Beskrivning - En somrig doft med inslag av jordgubbar, jasmin, citrus, ambra och rosor.




Moon Sparkle, EdT 50ml

Så i går skickade jag efter Ocean Lounge från 2009.

Modehus/Märke - Escada
Introducerad - 2009
Doftfamilj - Blommig

Beskrivning - 2009-års sommardoft från Escada är en fruktig, blommig och underbar doft. Doftnoter av lychee, plommon, jordgubbsmaräng mimosa, jasmin, vanilj och teak gör att den passar perfekt i sommarvärmen.




Ocean Lounge, EdT 30ml

Jag hoppas att jag ska tycka om den licka mycket...

Allmänt | |
Upp