Vill inte...

...sitta här framför datorn och skriva på min uppsats. Det är ju så fint ute. Till på köpet har Leja och Robert åkt till Sparreholm för att fira mors dag. De ska säkert vara ute i Roberts mormors trädgård hela förmiddagen och bara mysa. Livet är orättvist. Känns så himla omotiverat också, det här är sista grejen vi gör i år. Känner mig orolig för tentan ocskå... Men jag ska försöka göra ett ryck med uppsatsen nu. I morgon är det ju vfu, så då blir det nog inte så mycket gjort. Men jag hopas jag blir relativt klar med uppsatsen på tisdag för då får jag någon dag ledigt innan det är dags att förbereda opponering på någon annans uppsats.

Runt ett två kommer Robert och Leja hem igenoch då ska Robert iväg på fotboll. Leja och jag ska knalla över till mina föräldrar och fira mamma. Hoppas jag hinner med lite sol då. Behövs verkligen... Börjar på att se ut som en datanörd i hudtonen så mycket som jag sitter vid datorn och skriver. Tycker ändå det var ganska duktigt av mig att få ihop över tre sidor i fredags...

Allmänt | |
Upp