Säger hej då till mamma björn och välkomnar mitt rätta jag

Gud vad skönt det var med ett bad. Deta har varit en riktig sunkhelg här hemma. I lördags spelade jag ju fotboll och duchade där lite snabbt utan att bry mig om de annars vardagliga bestyren i duschen. I går mådde både jag och älsklingen skit. Han var på återträff med högstadieklassen på lördagkvällen och jag hade ont i hela kroppen plus att den där förkylningen som legat och puttat under ytan i drygt en vecka bröt ut efter fotbollsmatchen. Har fortfarande ont i benen och halsen och känner mig tung i huvudet, men det är bättre än i går i alla fall. Och nu har jag tagit ett välbehövligt bad och avlägsnatt oönskat hår och död hud från koroppen så nu känns det lite bättre.

Behöver egentligen tokplugga i dag eftersom detta är min enda hellediga dag den här veckan. Men det känns tungt och det blir inte helt hundra när huvudet inte är riktig med. Ska äta lite nu och hoppas på att piggna till. Ska nog kolla på ett avsnitt av Kungarna av Tylösand eller vad det heter. Då får man i alla fall lust att plugga så att man inte blir så där tragisk som de idioterna. Kollade föresten på ett gammalt Fråga Olle dokumentären lite tidigare. Det handlade om unga i Sunny Beach och hur de tog så lätt på oskyddat sex och sånt. Då var en kille där som är med i Kungarna av Tylösand. Han var likadan på den tiden. Läbbigt!

I dag är det öppt hur på Mirakel mellan 16 och 20. Ska dit och köpa ansiktsprodukter och fika med mamma. Det är nedsatt pris i dag så passa på ni med. Jag har börjat köpa produter från Rosenserien och de är superbra. Men det får bli någon produkt i månaden eftersom de kostar mellan två- och trehundra. 
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Jag förundras över att det inte pratas mer om skydd i både fråga Olle dokumentärerna och i Tylösand... Hur mycket skit borde de inte dra på sig genom att knulla runt som idioter? Vidrigt som fan!!

Upp