2009

Januari
Tjejkväll med 80-talstema
Var på kryssning med ett gäng tjejer
Annars mycket plugg



Februari

Började dricka kaffe på riktigt även om det fortfarande var cappuccino som var favoriten
Vi var kattvakter åt Rasmus
I skolan gjorde vi en barnteater
Fargade håret (som började bli riktigt långt) nästan svart



Mars

Robert åkte på fotbollsresa till portugal, här hemma snöade det
Jag hade tjejkväll
Festade en del



April

Tränade rätt mycket
Fixade fint utanför huset med blommor för första gången
Tatuerade mig!



Maj

Grillfest på Valborg, mysigt
Hade det superbra på vfu:n
Shopade massor under en dag på Marieberg
Jag fyllde år
Testade en fruktdiet
Anna och jag hade en fest med tema gult och svart



Juni

Började mitt intresse för träningsmode, köpte riktiga löparbyxor och blev helt kär
Var på smultronstället med gruppen
Lite fest han jag med
Tjejkväll när grabbarna var på kryssning
Bebisbror tog studenten
Grillfest
Bad



Juli

Fisketur
Bad vid Torpet
Festliga sommarkvällar
Började känna av halsen igen



Augusti

Söderköping
Bad
Bröllop på Junibackan
Skolstart



September

Köpte två par nya glasögon
Mycket plugg
Började med dagens outfit
Färgade håret rött



Oktober

Mycket listor i bloggen
Började experimenera lite med bilder
Började mer och mer lägga upp kläder och skor jag ville ha



November

Bloggade inte alls mycket
Hade mått rätt dåligt hela hösten och var trött hela tiden, läkarna kom aldrig på vad det var

December

Vi köpte ny bil
Tog vaccin mot svininfluensan och blev lite sjuk
Julhandlade på Marieberg
Storshopade med svärmor på rean



Allmänt | |
Upp