Söndag

Är riktigt stolt över mina prestationer i dag... Gick upp vid åtta och började plugga efter en långdragen frukost. På schemat stod sökande av metodlitteratur, låter väl kul... När resten vaknade gick vi en promenad över åsen, till kyrkogården, förbi djulö, förbi duveholmssjön, till spesse och hem. Blev lite mer än en mil tror vi. Tog drygt två och en halv timme. Leja blev rätt trött och har nästan sovit hela tiden sen vi kom hem. På spesse köpte vi lite micromat till lunch och två ben & jerrys (alltid bra att ha i frysen...)

Jag åt denna rätt som är supergod                              Har även provad denna och kan verkligen rekomendera båda två
Indian Tikka Masala Chicken Indonesia

Efter lite slappande i soffan tränade jag mitt hemmapass och körde styrka för hela kroppen. Känns superbra nu för man får verkligen en genomkörare för hela kroppen med det passet jag lagt upp. Nu har jag precis duschat och snart ska vi till Roberts mamma och hennes sambo på mat.
Allmänt | |
Upp