Onsdag

Vilken vecka det är och kommer vara... Möte i går kväll och i morgon också... Men det är bara att bita ihop... Inte kul när man är förkyld bara. 

Börjar redan tröttna på julen... Allt tjat om snö och julpynt har ju dragit igång. Själv har jag bara satt upp Ljusstakar, stjärnor och annan belysning både ute och inne. Adväntsljusstaken kom fram i söndags också. Resten tar jag upp nån vecka innan jul och då blir det en tomte eller två. Så har vi alla julbord som folk envisas med att gå på. Varför? Mammas julmat är ju ändå godast och att äta julmat fyra dagar kring jul som vi gör räcker mer än väl. Vi har tom börjat att inte ha så mycket julmat hos mina föräldrar för att det blir så mycket. Jag orkar nog inte ens äta så mycket mat så jag kommer upp i det priset som ett julbord på någon gammal herrgård kostar heller. Så mår man ju ändå dåligt och blir tjock av så mycket av den sortens mat.

Har förresten superånges för att jag inte har tränat på ett tag. Har varit förkyld jätte länge känns det som. Får se om jag hinner komma igång innan jul igen. Jag som var i så bra form... Hade tänkt att köra stenhårt innan jul så att jag kunde äta utan dåligt samvete.

I dag har jag slutat tidigt. Såå skönt. Har fixat lite här hemma och läst bloggar. Nu blir det Gossip Girl...
Allmänt | |
Upp