Sjuk?

Blir inte klok på detta. Var ju lite dåliug i fredags och i helgen. Sen kom det tillbaka i går morse då jag vaknade med feber. Gick till jobbet i alla fall och under dagen blev det något bättre. Jobbade 10.5 timmar i går så på kvällen var jag helt slut. Förberädde mig på att vara hemma to fr. I dag vaknade jag och kände inte av förkylningen. Men bara efter några minuter kom febern och jag blev täpt. Gick till jobbet i alla fall och det har gått förvånandsvärt bra. Är egentligen lite sugen på att åka till gymmet nu, men avstår. Inge bra att träna med förkylning i kroppen. Får nöja mig med en långpromenad. Så jag hoppas det är över nu. Vill ju inte vara hemma i morgon och få vara hemma en dag från jobbet. Vill inte heller vara sjuk i helgen, vi ska ju till Örebro.
Allmänt | |
#1 - - Nathalie:

smaken är ju som baken men vad tycker du om byxorna Rumi har på sig?:D

http://liborius.devote.se/blogs/12796415/finner-inga-ord.htm#WriteComment

ha en bra kväll<3

Upp