Tisdag

Har fått för mig att det är måndag i dag. Rätt lugn dag på jobbet i dag. Slutade halv två och drog hem och färgade håret. Sen iväg till Marina så hon fick fortsätta. Det blev superbra! När jag kom hem tog jag en joggingtur. Robert cyklade bredvid med Leja. Nu har vi ätit pizza och falafelrulle och betalat räkningar. Fick min första hela lön i dag vilket var väldigt välkommet. Känns skönt att bidra till hushållets ekonomi på ett mer rättvist sätt. Inte 50/50, men nästan. Har så snäll älskling så vi går efter hur mycket vi tjänar.

I helgen ska vi åka till Marieberg och Ikea och göra slut på allt :)
Allmänt | |
#1 - - Maj - en bra träningsblogg:

Hatar när man tappar tidsuppfattningen. ja trodde typ att det var torsdag igår :O sen blev jag glad över att veckan bara har börjat!

#2 - - Mia:

Visst är det skönt med lön! En helt annan frihet och det är ju som dag o natt i jämförelse med att leva på CSN. Hoppas att du trivs och att allting känns bra!

Promenad snart kanske? Kram

Upp