Måndag

Går ut hårt denna vecka. Förra veckan blev det träning fem dagar av sju. I dag har jag jobbat på en annan förskola. Kul! Dagen gick superfort och det var intressat att få se något annat. Sen bar det av till gymmet för cirkelträning. Det är en jatteduktig tjej som har det passet. Första halvan höll jag på att spy för jag åt mellanmål för sent. Men sen gick det hur bra som helst. Vi varvar styrka i forma av olika stationer, typ 20 st, där man kör 45 sek övning och 15 sek vila och går till nästa med konditonsträning. Efter det körde jag min vanliga styrka inne på gymmet när jag ändå var där.

Så om i dag har varit stora styrkedagen blir morgondagen stora fixardagen. Jag slutar fyra och då ska jag betala resan, köpa klippkort på friskis och fixa nya linser. Kommer säkert på något mer...
Allmänt | |
Upp