Tisdag

Har hunnit med mycket i dag och det känns. Jobbade till 16 och sen gick jag till Synsam och beställde linser, ingen kul utgift när man sparar till resa. Sen fixade jag klippkort på Friskis & Svettis, får se om jag hinner med något pass nästa vecka. Så nu är jag medlem på två gym. Efter det betalade jag resan, så nu är kontot länsat.

När jag kom hem började Robert med maten och lite senare joggade jag och Leja. Kl 20 var det dags för första avsnittet av top model sverige. Det var rätt bra, lite B, speciellt tjejerna, dryga som fan. Sen blev det bad och nu sitter jag med datorn, en kopp te, mörk choklad och kollar på Mannen som talar med hundar. Robert är och tränar, men kommer väl hem snart.

I morgon slutar jag tidigt men ska tillbaka till jobbet kl 16 för möten. Skittrist... Tror att jag ska ta en snabbis på gymmet och sen hem och vila ett tag.
Allmänt | |
Upp