Årsresume December 2013

Alexander tar sig nu fram i princip överallt här hemma
Bakade pepparkakor
Färgade håret helmörkt (hade Ombre innan)
Stog på en till loppis
Det låg snö i något dygn
En fotograf fotade på babysimmet
Det började dra ihop sig till jul
Robert var på kryssning med jobbet och vi fick klara oss själva. Det gick superbar.
Jag blev Herbalife distributör
Vi firade jul hos R:s mormor
Skickade ut julkort, köpte och slog in julklappar
Pappa åkte in på sjukhus igen och Syskonen Tunström klädde granen i år. Två toppar=två stjärnor
Jag gjorde julgodis
Julafton firades några gånger om Alexander smakade julmat
Nu går A med gåvagnen själv
Jag började skriva årsresume :)
Nyårsafton firade vi med bad för A
Sen blev det kräftor, kex, ost och bubbel bla. A smakade
Följt av massa bus
 
Nu är det 30 min kvar av 2013. A sover för länge sen och vi ska förbereda oss för att kolla på raketer och skåla.
Gott nytt år på alla läsare och jag hoppas att vi ses igen 2014...
 
 
 
Allmänt | |
Upp