Årsresume November 2013

Mycket gymträning blev det
Fick infektion i båda ögonen, dock inte precis samtidigt. Läste sen att det kan hända när man har min tarmsjukdom. Vi sänkte A:s säng eftersom han stalde sig i den hela tiden.
Jag fick min första mens efter graviditeten. A stallde sig för första gången mot vår låga fönsterbräda i vardagsrummet och vi fick ta bort allt som stod på den.
A började säga papapapa och mamamama.Vi firade att vi varit ihop i 8 år med att skaffa barnvakt och bo på hotell i Örebro. Handlade på Ikea, åt på restaurang och sov första natten utan A. Det gick bra förutom att jag saknade ihjäl mig. Alexander blev jätteglad när vi kom hem.
Kvällarna består mer och mer av lek och bus
Vi hade knytis med nåra av mina och Alexanders vänner.
Det blev riktigt jobbigt att lägga A ett tag, han ville inte alls. Men jag läste om ämnet och det va tydligen vanligt vid 8 månader. Babysimmet har alltid varit en av höjdpunkterna på veckan och nu kunde R vara ledig hela onsdagar. Innan kom han när han kunde och åkte tillbaka till jobbet sen.
 
Vi hade kräftskiva med mina föräldrar och syskon
Alexander fick egna krokar
Alexander stortrivs på öppna förskolan
A åker kundvagn för första gången.
Vi besökte Johanna som är med i mammagruppen på facebook och hon tog lite bilder på A.
Jag fortsatte att ha bra resultat vid kroppsscanningarna. Min kropp var nu 20 år ( nu är den 16 :))
Vi börjar borta tänderna mer seriöst och har en riktig liten skojare till son
Börjar julpynta lite smått
Muskler börjar synas mer tydligt nu på mig
Allmänt | |
Upp