Torsdag

Hade planering i två timmar på fm så jag är inte så sliten i dag. Däremot vaknade jag med en jättejobbig huvudvärk. Den gav sig dock efter en kopp kaffe, frukost, Alvedon och promenad till jobbet.

Nu är jag hemma och har rensat lite smågrejjer i förrådet som ska till tippen. La det i carporten i stället för Robert skulle lasta i det som är i förrådet i släpkärran i dag. Och om han får bestämma så ska vi inte slänga någonting.

Nu ska jag ta det lite lugnt en stund. Packa lite kläder som jag inte kommer att använda fram tills på lördag. Ta lite mellanmål så småningom och lite fika kanske.

Kl 16 ska jag vara på jobbet och koka kaffe åt 20 pers. Fast alla dricker nog inte kaffe...

Ska bli skönt när den här dagen är över. För sen är det bara fredag kvar. Jobbar bara 8-10.30 då för 11 ska vi träffa mäklaren och säljarna. Sen är vi ägare av två hus i nästan en månad :)

| |
Upp