Söndag

Än så länge har vi haft sovmorgon och tagit det lungt i soffan med frukost och tv. Sen gick vi en promenad.

R betalade räkningar och jag plockade lite eftersom A somnade på promenaden. Sen skrev jag matlista för veckan och så åkte vi till Willys. A var vaken hela tiden inne på Willys, det var första gången. Han var nöjd bara man stack ner huvudet i korgen då och då, han låg och pratade lite.

Vi har nu ätit tacopaj och killarna sover. Jag har målat hand och tånaglar med GelLack. Snart ska vi till R:s farbror, eller jag har inte bestämt om jag ska dit eller ta lite egentid och träna här hemma. Helst gör jag nog både och men risken finns att träningen inte blir av om vi kommer hem lite sent. Jag har även haft problem med ryggen några dagar. Framåt kvällen gör det så ont att jag knappt vill sitta upp.

Allmänt | |
Upp