Blogg, va ä dä?

Långpromenad efter frukost, handla mat och äta lite. In till stan igen och inta gymmet. Överkropp i dag och jag höll på rätt länge. Sen sprang jag på löpbandet för första gången efter graviditeten. Vet inte varför jag väntat så länge egentligen. Har velat fokusera på styrka och brukar välja crosstrainer som uppvärmning. Men nu känner jag att jag behöver lägga i sista växeln inför Fittness Challenge testet. Hade inte så mycket tid på mig men sprang 4 min två ggr med 1% lutning. Gick 1 min mellan. Tänkte att jag utgår från det och ökar för varje gång. Blev ensam i gymmet när jag sprang och det var lite läskigt. Men tog en selfie :)



Hem sen och laga mat med familjen och R:s mamma med sambo. Äta, promenad och kaffe med tårta. Och ett glas rödvin på det. Så jag är rätt glad att jag körde ett monsterpass i gymmet. 

Nu är lillen nattad och det känns som att jag med klappar ihop när som helst
Allmänt | |
Upp