Skrik och bus

Det var inte populärt när jag sög ut snor och droppade i näsdropparna kan jag säga. A gallskrek och försökte liksom ta bort sin näsa. Men innan jag droppade i dropparna så nös han och fick ut ännu mer snor. Så det var ju 
Tror dropparna hjälpte för A har aldrig druckit så mycket välling som i kväll (han har ätit lite dåligt i dag). 

Men han ville inte somna sen, så nu sitter han i soffan hos R. Eller om han sover, men han jämrade sig nyss. Undrar hur natten blir.... Jag ska lägga mig nu. Det har varit en lång dag. A sov bara ca 3 gånger 15-20 min fram till 18, då sov han ca 30 min. Och första sovstaden var när vi var ute och gick. De andra försökte jag vila lite men det blev ju inte så långvarigt. 

Vi var hos mamma och pappa en stund, mest för att jag tänkte att A skulle somna i bilen och för att äta eftersom R jobbade till 20 i dag. Det gjorde han på vägen hem. 



Allmänt | |
Upp