Trötter

Jag tog med A ut och skulle klippa ner en buske bara för att det skulle hända något. Men han vägrade vagnen och det gick inte att klippa och bära honom samtidigt. Så han fick en flaska och då satt han så snällt i vagnen och drack den. Han dricker lite, tar bort flaskan en stund, vinklar upp den och dricker lite till. Underlättar rätt mycket. Förut kunde man ju palla upp med en filt så flaskan lutade, men jag tyckte det var lite obehagligt ifall han skulle sätta i halsen. 

När han ätit så låg han kvar i vagnen och grejade lite och sen somnade han. Fast vagnen stod still, har nog aldrig hänt förut. Skrutten... Han var nog trött. Så nu står han på altanen och sover. Hoppas han får sova länge nu. Förut blev det bara 20 min. I vagnen ligger han ju inte helt platt utan huvudet kommer upp lite. Så tycker jag som också är snorig att det är lättare att andas utomhus. 

Nu blir det lite kaffe för mig. Och vila i soffan. 



Allmänt | |
Upp