Lördag

Denna helg är verkligen fullspäckad. I dag gick jag upp med A kl 7. Vi duschade/badade och åt frukost. Skrev matlista och sminkade mig. 

Sen åkte jag in till stan och R tog över. Jag fixade naglarna hos en tjej som precis har utbildat sig. Jag har ju aldrig gjort det så det var jättekul, ville typ göra allt på en gång. Men hejdade mig och körde på enfärgade röda. Gjorde förlängning på två som hade gått av. En väldigt långt ner. Bokade in en ny tid innan jul och då tänkte jag köra på lite mer glitter och bling. 


När naglarna var klara tankade jag, åkte till djuraffären och köpte mat, medicin och laxolja. Och sen till Willys och handlade. 

När jag kom hem hade kilarna vaknat från middagsluren och vi åkte till Tempo och hämtade paket från Jollyroom med en extra bilstol till A och några julklappar. Sen bar det av till mina föräldrar. Där var vi tills A blev trött, då fick han välling så åkte vi hem. Leja och jag tog en promenad, det snöade lite. 
Allmänt | |
Upp