Nytt nytt nytt

Har fått massa inspiration helt plötsligt. Hihi undrar vad det beror på? :)

Kryper ner i söngen nu och försöker vila bort halsontet. Så himla skönt med nybäddade lakan. Vardagslyx när den är som bäst. 

Beställde hem en ny telefon i dag. Jag har den här grejen på Facebook som visar statusar från tidigare år. Det visade sig att jag köpte min nuvarande telefon för 3 år sedan. Jag trodde det var knappt 2 år. Så jag unnade mig en ny. En liten uppgradering från iPhone 4s till 5s. Enda anledningen till varför det inte blev 6:an är storleken. 

Har även börjat fundera på hur jag vill ha sovrummet. Vi ska ju fixa garderober med skjutdörrar. Ev på två väggar. Men det finns ju så mycket att välja på. Och tapeter sen. Herregud! Jag vill liksom ha allt. Men tror det får bli svart eller mörkt grått i sovrummet. Enkelt och stilrent. Ev svarta garderober också. Och en stooor spegel. Har saknat det sen vi flyttade hit. 
Allmänt | |
Upp