Helgen

Åh vad jag är trött på att känna mig så här svullen som kortisonet får mig att göra. Lagra fett på mage och snsikte är ju inte direkt något jag vill göra. Tror det blivit bättre med vätskan i alla fall. Har inte alls lika ont på kvällarna i händer och vrister längre. Hoppas på att det hänt något på vågen också. Har inte fått ner ett gram på några veckor. Men det här är andra veckan med riktigt bra mat. Har tom varit ännu bättre denna vecka för hungern som kortisonet skapar har varit mindre. Så jag hoppas att jag gått ner något i alla fall. 

Har även slutat amma nu. Alicia var inte så intresserad på slutet och ammade bara någon minut. Så då kände jag att det inte var någon idé. Allt har ju blivit så mycket bättre sen vi började trappa ner på amningen. Magontet försvann och hon är nu en jättenöjd bebis. I natt sov hon hela natten... Hela 9 timmar! Så skönt att få sova. Om man ska klaga på något så vill hon nästan alltid hå upp vid 6 eller stax efter. Hon väger 5,4 kg nu. Så hon har nästan dubblat sin vikt. Alexander vägde nästan precis samma i samma ålder. 


Allmänt | |
Upp