Maj månad

Det är så klart mycket kul som hänt under maj också. Framförallt är det så himla lyxigt att vara hemma och njuta av våren även om det varit mycket och kämpigt ibland. 

Alicia är så himla fantastisk och go. Så glad nästan hela tiden. Hon är 4 månader nu så det är dags att börja smaka på mat. Ev tänder på g har hon och hon kan förflytta sig om hon ligger på rygg. Snart rullar hon nog. 


Alexander slutar aldrig förvåna mig. Han är så klok och omtänksam. Men full fart ska det vara mest hela tiden. Det som hänt hos honom är att vi ev snart är av med blöjorna helt. Han har på natten och ibland om vi är iväg någon stans. Den här veckan har jan inskolning på nya avdelningen till hösten. Det känns spännande och lite läskigt tycker jag. I stället för 1-3 åringar kommer han gå med 3-5 åringar. 


Vi har varit på Kolmården med vänner. Och jag har fyllt år och haft fest vilket var jättekul och funkade jättebra fasten vi var så många. 

Jag har som sagt tagit ledigt. Ligger i solen och tar tillvara på den medan Alicia sover. I dag tar jag tag i kosten igen. Kommer nog fortsätta med4 eller kanske 5 fusk i veckan ett tag. Unna mig om jag vill det. Ska även börja om från början lite med träningen då jag fått tillbaka min foglossning. 
Allmänt | |
Upp