Träna ute

I går kl 9 blev det sommarfys på backavallen. Sjukt tung i benen. Men kul såklart. Vila i dag och tabata i morgon. 


Hade nya byxor på träningen i går 🍑

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Det är ju inte byxorna du vill visa upp, det är ju din rumpa.

Svar: Både ja och nej. Byxorna var ju supersnygga och min rumpa börjar formas då jag lagt på mig en del muskler på sistone. Brukar inte du visa upp saker du är stolt över? Tips annars! Att ta plats och synas är inget fult, tvärt om behöver vi peppa och lyfta fram varandra i detta trista Svennebanan-samhälle
lindatunstrom.blogg.se

#2 - - Anonym:

Fast att stå och flasha rumpan på merparten av bilderna är inte att ta plats. Det blir snarare åt det sexistiska hållet.

Svar: Du följer inte så många träningsmänniskor va? 😂😂😂 en kropp är en kropp. Ett redskap, jag har valt att arbeta med min kropp, att leva hälsosamt och marknadsför mig själv. Hur tycker du att jag ska visa mina resultat?
lindatunstrom.blogg.se

#3 - - Anonym:

Jorrå. Och det är inte bara massa rumpbilder i bikini eller träningskläder. Är mest bilder från när de faktiskt tränar.
Finns ju andra sätt att visa förutom att flasha rumpan.

Svar: Super! Men jag tycker du ska sluta nedvärdera kvinnokroppen! Varför kan inte vi kvinnor backa varandra i stället? Och vad är skillnaden på min rumpa i träningstights och din på stranden i bikini? Varför är min rumpa fel?
lindatunstrom.blogg.se

Upp