Slut på sjukskrivning

I morgon börjar jag jobba. Har känts skitjobbiggt i helgen. Men nu känns det ok. Jag älskar ju den här tiden. När det vänder och blir vår, men man har hela sommaren framför sig. 

Brösten blir mer och mer mjuka och har även sjunkit något de senaste dagarna. Bytte tejpen nyss och bars på några dagar hade det hänt mycket med ärren. Jag har slutat med värktabletter helt. Har inte ont men lite obehag fortfarande. Lite ont kan jag få om jag sover och vaknar av att jag lagt mig för mycket på ena sidan. 

Det som är jobbigast är sport-bh-arna. De skaver och blir obekväma efter en stund. Kan bero på att de är något små. Hoppas det löser sig när vardagen drar igång, jag rör mig mer och äter bättre. Skulle behöva gå neg något kilo så då kanske de sitter bättre. Får hem några nya när som också. På onsdag kan jag börja sova utan bh. Provade en stund för några dagar sedan men då var det inte skönt. Men nu är brösten mjukare och mindre svullna så då kanske det känns bättre.  

I dag hade jag en vadderad bh men utan byglar. Modellen är typ som en bygelbh men det är ingen bygel. Det kändes bra. Testade en bygelbh och det klämde lite på ärren. 3 veckor till ska jag ha sport-bh på dagarna. Men kommer nog pm nån vecka testa att gå över till den bygellösa bh-n. 
(null)

Allmänt | |
Upp