Uppdatering

Fredag och 2 dygn sen operationen. Det känns väldigt bra allting. Så klart gör det ont men det är hanterbart. Värst är det en-två timmar innan det är dags att ta värktabletterna. 

Smärtan blir värre om jag sitter eller ligger still för länge. Då blur jag stel. Eller om jag rör mig och tar i, även om det inte är mycket jag tar i men typ öppnar luckan till tvättmaskinen som man måste rycka till lite i tex. 

Så det är väl jobbigast som nu på morgonen när jag lämnade barnen på förskolan. Klä på och så. Och på natten när man ska vända sig och i och ur sängen. Eftersom jag tar värktabletter var 6:e timme så räcker de inte hela natten. Det är nog då det gör som ondast när man vaknar kring 5 och ska ta sig upp för att ta tabletterna. 

Bär jag lämnat barnen i dag gick jag för att köpa mjölk. Det gick bra men det smärtar lite varje steg jag tar. Blir skönt med helg nu och ha robert hemma så kan han klä på barnen och sånt. 
(null)

Allmänt | |
Upp