Bh

En av de största anledningarna till att jag opererar brösten är att jag är såååå trött på att ha denna tråkiga bygellösa bh (null)
Har den i tre färger. Det är typ en mjukare sport-bh men med ilägg så att brösten formas lite och inte försvinner helt. Men det går ju absolut inte att ha något urringat med denna. Jag har några bygelbh-ar som typ passar. Men de är långt ifrån bekväma. Vet inte hur många jag haft som blivit för stora i takt med att jag gått ner i vikt. Så himla trist och vad mycket pengar jag lagt ner på detta. Och samma med bikiniöverdelar. Jag har haft en hel låda full. Har gjort mig av med mycket nu dock. 

Jag hoppas verkligen att detta kommer bli bättre efter operationen. Att jag kommer att kunna hitta bra bh-ar som passar mig och till olika tillfällen. Förhoppningsvis blir det i alla fall roligare att ta sig ut på stan och prova bh:ar för att hitta rätt. Jag har inte riktigt orkat det då det känts jobbigt när typ inget passat. Så jag har oftast bara tittat och chansat i stället för att prova. Kommer ihåg att det var så kul att köpa bh när jag var gravid. Tom Amningsbh. Att få köpa C,D och tom DD kupa kändes som en dröm och jag trivdes så bra
Allmänt | |
Upp