Fredag

Har mått lite konstigt i dag. På förmiddagen var allt bra, gick promenad med Leja och sen åkte jag iväg och handlade och tränade. Men efter träningen började jag må jätteilla. Inte en bra kombination med att sola solarium kan jag säga. Trodde jag skulle spy. Duschade och åkte hem och åt. Tror att det blev lite för sen lunch. Brukar äta vid tolv halv ett men i dag blev det vid två. Men nu har jag fått ont i huvudet i stället. Fasten jag drack jättemycket när jag tränade. Ska nog kolla på någon repris eller nåt på webbtv och gosa ner mig i sängen. Kungarna av Tylösand kanske för då gör det ju inget om man somnar, det finns ju inte direkt någon handling att följa. Hörde förresten att Big Brother ska börja i vår. Dt är en av få dockysåpor jag gillar. Så det ska bli intressant.

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad. God mat och mycket trams. Va rätt mysigt för vi var aldeles själva på Villa Sandhem. Kul att träffa alla igen och hoppas att det blir någon mer gång.

I kväll blir det fredagsmys... Ska överraska älsklingen med kex, två sorters ost, oliver, ölkorv, godis, cola och vin.
Allmänt | |
#1 - - Mia:

Oh, låter riktigt mysigt. Vi ska laga mat o mysa framför tvn o jag vill också överraska med någonting extra mumsigt som tilltugg. Kanske är fräck o snor ditt exempel ;)

Trevlig helg! Kram

#2 - - Sanna Rafstedt - Designauktion!:

Ny design till din blogg? :}

Var med i min design auktion!



Gå in på:

http://iintheflash.blogg.se/2010/october/designauktion-pink-design.html



Mvh Sanna

Upp