Lista

Namn: Linda
Piercingar: Nej, inte ens hål i öronen
Tatueringar: Ja, två
Längd: 165 cm.
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Mörk, mörk brun för tillfället
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej men skulle vilja att plånboken tillät lite fler resor för att upptäcka nya ställen
Tänker du på självmord: Inte för min egen del
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning, bryr mig inte så mycket längre. Den ända som behöver tycka att jag är attraktiv är jag själv
Vilket shampoo använder du: För det mesta volymschampo
Vilken parfym använder du: Escada, Moon Sparkle och Givenchy, Ange ou démon
Vad är du rädd för: Att misslyckas
Gillar du att tvätta: Det är väl ok
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte jättemycket men det är kul


SENASTE...

Film du hyrde: Vi hade i alla fall tur med vädret igen
Film du köpte: Sunes jul och Sunes sommar
Låten du lyssnade på: Broken strings – James Morrison och Nelly Furtado
Låten du hade på hjärnan: Kollade på Satkråkan i går och fick nån jobbig låt på huvudet
Låten du laddade ner: Några låtar med Owl City
Personen du ringde: Hem till familjen tror jag
TV program du tittade på: Running in heels
Personen du tänkte på: Mig själv, för att försöka komma på bra svar till den här listan


FAVORIT...

Mat: Finns så mycket, men typ Grekiskt och Italienskt
Låt: Har ingen speciell favorit just nu
Sak att göra: Ta hand om mig själv
Sport: För min egen del passar nog gymmet bäst. Men med rätt människor kan de flesta sporterna bli kul
Dryck: Är man tråkig om man säger vatten?
Kläder: Skor, om det räknas
Film: Varierar lite ibland, typ Dirty dancing
Bil: Ingen


ANTAL...

Gånger du varit kär: En gång på riktigt, annars mååånga gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen gång, I’m a heartbreaker ;)
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte några kanske, inget allvarligt dock, det var lääänge sen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning, 10 kanske, nej kanske mer
Ärr du har på kroppen: Vet inte…


SENASTE...

Bok du läste: Läser Låt den rätte komma in nu
Personen du fick mail av: Typ H&M eller nåt
Personen du fick brev av: Nåt julkort?
Personen du fick sms av: Min bror
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I Söndags


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Kollat på tv och ätit frukost
Var det kul: Nja
Hur tidigt stiger du upp: Olika, ganska tidigt
Gillar du att slåss: Har inte provat på riktigt, på skoj är det kul
Vad ska du göra ikväll: På fest kanske?

Är du seriös: Lite för seriös ibland tror jag
Vad är du allergisk mot: Pollen
Var har du ont: Just nu i huvudet
Använder du hårspray: Typ varje dag
Kan du stå på händer: Inte nån lång stund i alla fall, har kunnat
Favorit serie: Vänner


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror på tillfället
Gillar du ketchup: Inte så mycket
Är du glad nu: För tidigt för att säga
Var du glad igår: Trött
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Alla sköna låtar
Stockholm är: Fint
Göteborg är: Också fint men har bara varit där två gånger
Kan du sjunga: Nej
Mer värt än guld: Kärlek och god hälsa
Spaghetti eller makaroner: Det är väl samma sak
Ett land jag helst vill besöka: Finns många… Just nu någonstans där det är varmt
Ska bli skoj: Det nya året hoppas jag
Ska inte bli skoj: Två tentor i januari
Sparar till: Hehe ska börja spara till en hund och saker till den
Väntar på: Hundvalp
Pålägg som gäller: Ost är favoriten, men äter inte så mycket mackor
Dagens dryck: Vatten och kanske lite vin i kväll

Allmänt | |
Upp