Tv och sömn

Tycker det är skitdåligt på tv denna sommar. Jag vill se klassiker, sommarfilmer, komedier och thrillers. Snuten i Hollywood 3, tittar hellre på en stillbild. Så när R kom hem från träningen satt jag och kollade på E, det var en dokumentär från USA om familjer som blivit mördade. R blev lite smått orolig. Hehe, men det fanns verkligen inget att kolla på. 

Något väldigt skönt är att A börjat sova bättre igen. Tror att det var ett bra val att sätta en fläkt i hans rum. Alexander är väldigt varm av sig och han lider en del så här på sommaren. Plus att vi aldrig låter honom somna på oss (ibland mitt på dagen får han det iof, men vi vill inte gå miste om den närheten) men på kvällen har vi varit stenhårda ett tag. A har också velat gå och lägga sig tidigare än för någon vecka sen. Helt fantastiskt,  trodde inte riktigt på det första gången men i dag hände det igen. A blev gnällig innan 19 och efter ett tag tog han mig i handen och ledde mig in i köket. Han ville upp till bänken och sen pekade han på mikron. Han ville att jag skulle blanda välling. Jag blir helt förvånad ibland över hur mycket han kan. Han lär sig verkligen nya saker varje dag. I dag har han sagt slut flera gånger och gunga. I några dagar har han sagt mer när han vill ha mer och tack tack när han får något. Han smäller efter flugor när han ser en och kan peka ut öron, ögon, näsa, mun, huvud och mage på sig själv och andra
Här är hans favorit app just nu. Kan verkligen rekommendera Sånglekar

Allmänt | |
Upp