Tillbaka?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bildbomb från de senaste dagarna 


Då och då behöver man ta sig i kragen och bara sätta igång. De senaste två veckorna har varit tuffa. Extra mycket på jobbet, extra möte, trotsig 4-åring, min farmor som gick bort och så klart så kraschar magen förra måndagen. Detta innebär att jag haft förhärligat ont främst på kvällar och nätter av någon anledning. Man vill helst inte röra sig för det gör så ont. Och så pendlar man mellan diarréer och att knappt kunna gå på toa men typ hela tiden känna att man behöver. Följden blir att jag måste börja med min kotisonmedicin som jag mår allmänt dåligt av. Jag blir hyper, mer stressad och kan inte sova, får inte tillräckligt med vila mm. 

Ah, det har varit så där ett tag med andra ord. Men i dag åkte jag och inte bara och tränade utan ledde tabata. Fast jag mådde skit och hade ont. Jag hade gått ner 2 kilo muskler på två veckor. 54 kg vägde jag. För lite om du frågar mig. Jag måste styra upp kosten och hitta tillbaka till rutinerna. Men det är tungt nu.... vi har mycket kul att se fram emot den här veckan. Men det är svårt att se det positiva alltid när man mår dåligt, har ont och magen krånglar. 
Allmänt | |
Upp