2 veckor

I går var det 2 veckor sedan operationen. Och det är först nu jag känner att jag börjar vara på banan igen. Håller på att trappa ner på tabletterna. De starka morfintabletterna räckte drygt en vecka. Så himla super var de för man blev liksom mer avslappnad och somnade bra på dem ☺️👌🏼 de andra panodil har jag 2 kvar av nu men då har jag ju trappat ner de senaste dagarna. De räckte alltså knappt två veckor om man tog maxdos.  Får se om jag behöver ta någon mer i dag annars blir det nog innan läggdags. 

Jag har börjat gå en promenad på runt 30 min de senaste dagarna. Förra veckan kändes det obehagligt att gå. 

Det som typ är jobbigast nu är när jag ska sovs för jag kan fortfarande inte sova på sidan/mage som jag brukar. Och så blir verkligen alla sportbhar obekväma. Vet inte riktigt varför. Kanske är de lite små. Men vill inte heller köpa nya större för jag tänker ju att brösten fortfarande är lite svullna och att jag går ner något kilo när jag kan börja röra mig mer och när jag börjar jobba. 
(null)

(null)

Allmänt | |
Upp