Red Bull och en otroligt tråkig bok

Försöker plöja igenom en otroligt jobbig bok.
Den är skriven av Piaget och på engelska.
Det går seegt som fan, antagligen för att jag inte fattar varför vi ska läsa den.
Vi ska skriva en uppsatts men inte om det som står i boken.
Satte i mig två red bull när jag kom hem för att orka läsa.
Blev lite hyper ett tag, men läsningen förblev lika seg.
I kväll ska vi till M på fest.
Känns asskumt att festa på en onsdag, men det ska bli kul.
Ska bli skönt att slappna av ett tag, för sen blir det massa plugg i flera dagar framöver.
Lite trist bara att det kanske ska biregn i kväll.
Men jag tror inte vi ska ut nån stans....
Älsklingen är fortfarande lite dårlig och min allergi har börjat.
Ska nog börja göra iording mig snart.
Tänkte att älsklingen skulle komma hem först, men han verkar vara sen i dag.

image191

Allmänt | |
Upp