Glad igen

Fan vad konstigt det är.
Det som var jättejobbigt för nån dag sen känns som versta bagatellen nu.
Har haft en allmänt trevlig helg.
Jag och älsklingen gick en mil i lördags *stolt*
Sen bar det av till familjen för lite (eller mycket förresten) mat och melodifestivalen.
Som mot all förmodan (not) var näst intill skitdårlig.
I går städade vi och gick en promenad för att kolla när Linus spelade fotboll.
Så bestämde ag mig för att ordna tjejmiddag den helgen Robert är i fjällen.
Får se vad det blir av det, men något ska jag väl hitta på. 
Senare samma kväll har jag bjudit in killgänget också för förfest och sen utgång. 
Så jag tänkte nog ha en enda stor fixar dag på torsdagen innan eftersom jag är i skolan på fredan.
Kan tänka mig att det vid det laget behövs städas igen.
Har också kommit på att jag ska börja sola så man är lite brun till våren.
Ska nog börja nu på fredag.

Första dagen på vfu:n i dag.
Man får så mycket energi och livsglädje från barnen.
Kan verkligen behövas så här års.
I dag har det iof varit väldigt skönt ute.
Hoppas våren kommer nu... 
Allmänt | |
Upp