Nu får det räcka

Känner att energin inte finns kvar längre... Så nu får det vara nog för i dag med pluggande. Kommer nog inte göra särskillt mycket i helgen heller om jag känner mig själv. Trodde att vi skulle behöva ha börjat på både litteraturdel och resultat på måndag, men vi flyttade fram gensvarsseminariet till nästa vecka. Så nu har jag i två dagar koncentrerat mig på litteraturdelen och börjar få ihop en hel del. Men det är segt att sitta och formulera om sida efetr sida från olika böcker och avhandlingar. Är skönt att vi i två veckor nu bara har handledning och självstudier, så man får lite gjort.

Nu ska jag nog göra Leja sällskap i sängen ett tag. Hon har legat och snarkat, säkert för att retas. Hinner med en powernap innan det är dags att fixa iordning mig... Har målat naglarna i alla fall :)
Allmänt | |
#1 - - lovisa:

vad gör du denna fredag?:)

Upp