Krasslig

Jag gick upp innan A vaknade, kunde knappt andas för det var så tjockt och kliade i halsen. Han klä mig och hälla upp en kopp te så vaknade han så klart. Så teet fick intas samtidigt som blöjbyte och grötlagning. 

Sen har jag mest legat på soffan förutom när A badade och jag fixade frukost. Har börjat låta A äta mer själv nu. Har nog mest inte gjort det av bekvämlighet. Men nån gång måste man ju börja. Han har ju väldigt svårt att sitta still, spelar ingen roll vad han gör. Men ett bad brukar vara passande efter att han ätit själv. Visst kan man dra på en hakkkapp eller skyssdtröja men A älskar att bada och det är rätt mysigt på morgonen. Så blev han insmord efteråt också. Han har varit lite torr ett tag. Kommer fläckvis men försvinner om man smörjer några dagar. 

Vi lät pappan sova (han har tagit hand om en knölig A i natt) och nu går han promenad med leja och Alexander. Jag ska nog krypa ner i söngen igen
Allmänt | |
Upp