After Workout

A och hag hade en kanonmorgon. När vi satt och åt frukost såg han en fågel på grannens tak. Pippi sa han och pekade på den. Mat sa han sen menande till mig. Han menade att fågeln letade mat. Så sa han äpple. Att fågeln kunde äta äpple. Sötnosen





Han pratar så mycket nu. Så himla kul. 

Efter jobbet hann jag typ bara hem och byta om, ta med A och åkte till min moster som skulle vara barnvakt. Det var första gången a var själv hemma hos henne. Han var lite fundersam innan vi kom dit för han trodde att vi skulle till hans mormor och morfar. Men sen blev han glad. 

Jag åkte och tränade After Workout. Bästa sättet att avsluta veckan på. Ett härligt gäng var vi. Vi började med 3 låtar zumba, för en tjej var instruktör. Så stationer. Lite nytt blev det i dag. Älskar att prova nya saker. Bla bänkpress. Eftersom vi körde tabator ville vi inte lasta på för mycket. 30 kg tog jag. Trodde nog inte att jag skulle orka så mycket. På slutet gjorde vi en övning som hette Manmaker

Typ som en burpee med vikter. 

För A och min moster hade det gått jättebra. 

Nu måste jag sova för i morgon ska jag upp tidigt, gå ut med Leja och in till stan för att fixa naglarna och sen ha öppet hus på Lifestyle Factory. 
Allmänt | |
#1 - - Hanna Runesdotter - mamma till Thristan, Thexas och Thiara:

Tack för tips. :) Vi brukar dock köra på vanliga galonkläder och fleece under. Killarna har blivit helt svettiga av fodrade! Men Thiara kanske inte är lika varm av sig, vi får se. :)

Svar: Ja det är så klart olika. Beror ju på vad man har för overall också. En del overaller "tål" ju inte vatten
Linda

Upp